PRIMARIA
Primar
Viceprimar
Secretar
Conducerea UAT Fagaras
Organigrama primariei
Contacte / Telefoane utile
Realizari si Obiective Primar
Program de audiente
Acte utile / formulare online
Declaratii de avere (Lege)
Decl. de interese (Lege)
TUR Virtual Fagaras
Galerie foto
Regulament de organizare
Informatii de interes public
Rap. evaluare L52/L544 (2014)
  Dezbateri publice
 
 
 
INFORMATII UTILE
Program de functionare
Urbanism
Locuinte
Taxe si impozite
Centrul Informaţii cetăţeni
Evidenta Persoanelor
Primariile din jud. Brasov
ANUNTURI
Buget 2013 / Bilant PMF
Muzeul "Valer Literat"
Strategia "Orizont 2020"
Buget 2015 / Bilant PMF
Com. Fond Funciar / Situatie
Cooperare / Asociere
 
 
 
HARTA FAGARASULUI

 

 
 
 
ADRESE WEB UTILE
Presedintele României
Senatul României
Camera deputatilor
Guvernul României
Ministere
Institutii publice
Ministerul Internelor si Reformei Administrative

Evidenta Persoanelor


 

 

Serviciul Public Comunitar de Evidenta a Persoanei


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DOCUMENTE SPCLEP Fagaras (click)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SPCLEP FĂGĂRAŞ
Program de lucru cu publicul
EVIDENŢA PERSOANELOR

 

 

DEPUNERI ACTE

ELIBERĂRI C.I.

LUNI

830 – 1230

  830 – 1230

1400 – 1600

MARŢI

830 – 1230

  830 – 1230

1400 – 1600

MIERCURI

1230 – 1830

  830 – 1030

1230 – 1830

JOI

830 – 1230

  830 – 1230

1400 – 1600

VINERI

---------

  830 – 1230


 

SPCLEP FĂGĂRAŞ

Program de lucru cu publicul
 
STAREA CIVILĂ
LUNI – VINERI: 8.30 – 13.30
 
 
ULTIMA VINERI DIN LUNĂ NU SE LUCREAZĂ CU PUBLICUL
  

 

 

 


 

 

 

 

 

PROGRAM DE LUCRU CU PUBLICUL 
 

STAREA CIVILA

 

 

 

 

 

LUNI

8,30-13,30

 

 

MARTI

8,30-13,30

 

 

MIERCURI

8,30-13,30

 

 

JOI

8,30-13,30

 

 

VINERI

8,30-13,30

 

 

ULTIMA VINERI DIN LUNA NU SE LUCREAZA CU PUBLICUL!

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

DATE DE CONTACT

 

 

 

 

 

Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţa Persoanelor Făgăraş este constituit din : 

• COMPARTIMENTUL DE EVIDENŢA PERSOANELOR 
• COMPARTIMENTUL DE STARE CIVILĂ

ADRESA : Mun. Făgăraş, str. M. Viteazu, nr. 1, jud. Brasov

TEL/FAX: EVIDENŢA PERSOANELOR: 0268/ 214044

TEL: STAREA CIVILA : 0268/211811

E- mail : evidenta.persoanelor@primaria-fagaras.ro 
 


 

 

 

 

 

AUDIENTE

 

 

 

 

 

S.P.C.L.E.P FĂGĂRAŞ

LUNI 13,00- 14,00
MIERCURI 13,00-14,00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D.J.C.E.P BRASOV

DIRECTOR EXECUTIV - CURECHERIU IOAN 

Miercuri  10.00 – 12.00 si 15.00 - 16.00

ŞEF SERVICIU EVIDENTA PERSOANELOR - KADAR LILIANA
 

Joi 9.00 – 11.00

 

ŞEF SERVICIU STARE CIVILA - MURESAN ERIKA

 

Marti 10.00 - 12.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DOCUMENTE SPCLEP Fagaras (click)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea Directiei pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date si a Serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, precum si solutionarea problemelor de competenta acestora:

1) Ordonanta nr.84/2001 privind înfiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, aprobata prin Legea nr. 372/2002, cu modificarile si completarile ulterioare;

2) OUG nr.97/2005 privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 290/2005 cu modificarile si completarile ulterioare;

3) H.G. nr. 1375/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitara a dispozitiilor legale privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani;

4) Legea nr.252/2007 pentru modificarea si completarea unor acte normative care reglementeaza evidenta persoanelor,eliberarea actelor de identitate si activitatea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor;

5) Legea nr.119/1996 cu privire la actele de stare civila, modificata si completata prin Legea nr. 117/2006.

6) Legea nr.105/1992 cu privire la reglementarea raporturilor de drept international privat, cu modificarile si completarile ulterioare;

7) Ordonanta nr. 41 /2003 privind dobandirea si schimbarea pe cale administrativa a numelor persoanelor fizice, aprobata prin Legea nr. 323/2003, cu modificarile si completarile ulterioare;

8) H.G.nr.839/2006 privind forma si continutul actelor de identitate, ale autocolantului, privind stabilirea resedintei si ale cartii de imobil, modificata prin H.G. nr.516/2009;

9) H.G.nr.220/2006 pentru aprobarea Normelor de lucru privind procurarea si transmiterea in strainatate a certificatelor si extraselor de pe actele de stare civila, precum si a datelor cu privire la domiciliul si resedinta unor persoane;

10) Metodologia nr.1/1997 pentru aplicarea unitara a dispozitiilor Legii nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila;

11) Legea nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, cu modificarile si completarile ulterioare;

12) Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare;

13) Legea nr. 201/02.06.2009 pentru modificarea si completarea Legii nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila, cu modificarile si completarile ulterioare;

14) Legea nr. 243/23.06.2009 pentru modificarea si completarea O.U.G. nr. 97/2005 privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, pentru modificarea O.G. nr. 84/2001 privind înfiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, precum si pentru modificarea si completarea O.G. nr. 41/2003 privind dobandirea si schimbarea pe cale administrativa a numelor persoanelor fizice;

15) Legea nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autoritati si institutii publice, rationalizarea cheltuielilor publice, sustinerea mediului de afaceri si respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeana si Fondul Monetar International si cele ale H.G. nr. 1367/2009 privind înfiintarea, organizarea si functionarea Directiei pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date;

16) H.G. nr. 1367/2009 privind infiintarea, organizarea si functionarea Directiei pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date.

 

 

 


Notă: Documentele însoţite de sigla  sunt în format PDF şi necesită instalarea aplicaţiei gratuite Adobe Acrobat Reader pentru vizualizare si tiparire. Pentru descarcarea documentelor în format PDF, click dreapta -Save target as..
Aplicatia se poate descarca gratuit. Click aici: 

 

 

 

 

 

Copyright © 2006 - 2008. Primaria Municipiului Fagaras. Toate drepturile rezervate.
Concept si grafica : Marius Moruz | Programare Web realizata de: hDesign.ro