Evidenţa Persoanelor Făgăraș (SPCLEP)

CONTACT:

Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţa Persoanelor Făgăraş este constituit din :
• COMPARTIMENTUL DE EVIDENŢA PERSOANELOR
• COMPARTIMENTUL DE STARE CIVILĂ

ADRESA : Mun. Făgăraş, str. M. Viteazu, nr. 1, jud. Brasov
TEL/FAX: EVIDENŢA PERSOANELOR: 0268/ 214044
TEL: STAREA CIVILA : 0268/211811
E- mail : .(JavaScript must be enabled to view this email address)
.(JavaScript must be enabled to view this email address)

PROGRAM DE LUCRU:

Serviciul de Evidență a Persoanelor Făgăraș va funcționa, începând din 5  august 2020, conform programului:

1.     Primiri acte :
Luni, marţi si joi: 8,30-12,00
Miercuri: 13,00-18,00


2.     Eliberări acte :
Luni, marţi si joi:  8,30- 12,00 si 14,00-15,00
Miercuri: 13,00-18,00
Vineri: 8,30-11,00

PROGRAMUL COMPARTIMENTULUI DE STARE CIVILA

1. Primiri si eliberări acte :

Luni, marţi si joi : 8,30 - 12,00
Miercuri: 13,00-18,00
Vineri: 8,30-11,00
Sambata: 10,00-12,00 - doar pentru inregistrari decese si oficiere casatorii.

Ultima vineri din luna nu se lucrează cu publicul.

DESCRIERE

Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea Directiei pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date si a Serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, precum si solutionarea problemelor de competenta acestora:

1) Ordonanta nr.84/2001 privind înfiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, aprobata prin Legea nr. 372/2002, cu modificarile si completarile ulterioare;

2) OUG nr.97/2005 privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 290/2005 cu modificarile si completarile ulterioare;

3) H.G. nr. 1375/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitara a dispozitiilor legale privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani;

4) Legea nr.252/2007 pentru modificarea si completarea unor acte normative care reglementeaza evidenta persoanelor,eliberarea actelor de identitate si activitatea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor;

5) Legea nr.119/1996 cu privire la actele de stare civila, modificata si completata prin Legea nr. 117/2006.

6) Legea nr.105/1992 cu privire la reglementarea raporturilor de drept international privat, cu modificarile si completarile ulterioare;

7) Ordonanta nr. 41 /2003 privind dobandirea si schimbarea pe cale administrativa a numelor persoanelor fizice, aprobata prin Legea nr. 323/2003, cu modificarile si completarile ulterioare;

8) H.G.nr.839/2006 privind forma si continutul actelor de identitate, ale autocolantului, privind stabilirea resedintei si ale cartii de imobil, modificata prin H.G. nr.516/2009;

9) H.G.nr.220/2006 pentru aprobarea Normelor de lucru privind procurarea si transmiterea in strainatate a certificatelor si extraselor de pe actele de stare civila, precum si a datelor cu privire la domiciliul si resedinta unor persoane;

10) H.G 64/2011 privind aplicarea unitara a dispozitiilor Legii nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila;

11) Regulamentul U.E 2016/679 pentru protectia datelor cu caracter personal;

12) Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare;

13) Legea nr. 201/02.06.2009 pentru modificarea si completarea Legii nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila, cu modificarile si completarile ulterioare;

14) Legea nr. 243/23.06.2009 pentru modificarea si completarea O.U.G. nr. 97/2005 privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, pentru modificarea O.G. nr. 84/2001 privind înfiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, precum si pentru modificarea si completarea O.G. nr. 41/2003 privind dobandirea si schimbarea pe cale administrativa a numelor persoanelor fizice;

15) Legea nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autoritati si institutii publice, rationalizarea cheltuielilor publice, sustinerea mediului de afaceri si respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeana si Fondul Monetar International si cele ale H.G. nr. 1367/2009 privind înfiintarea, organizarea si functionarea Directiei pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date;

16) H.G. nr. 1367/2009 privind infiintarea, organizarea si functionarea Directiei pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date.