PRIMĂRIA MUNICIPIULUI FĂGĂRAŞ

Evidenţa Persoanelor Făgăraș (SPCLEP)

CONTACT:





Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţa Persoanelor Făgăraş este constituit din :
• COMPARTIMENTUL DE EVIDENŢA PERSOANELOR
• COMPARTIMENTUL DE STARE CIVILĂ

ADRESA : Mun. Făgăraş, str. M. Viteazu, nr. 1, jud. Brasov
TEL/FAX: EVIDENŢA PERSOANELOR: 0368/402833
TEL: STAREA CIVILA : 0368/402832
E- mail : .(JavaScript must be enabled to view this email address)
.(JavaScript must be enabled to view this email address)

PROGRAM DE LUCRU:

COMPARTIMENT EVIDENTA PERSOANELOR

ORAR  PRIMIRE DOCUMENTE CI ȘI CEI

LUNI           8:30-14:00

MARȚI        08:30-14:00

MIERCURI        12:00-17:00

JOI         8:30-14:00

VINERI  -

                                       

ORAR  ELIBERARE CARTE IDENTITATE ( CI MODEL VECHI)

LUNI        8:30-14:00

MARȚI        08:30-14:00

MIERCURI          09:00-11:00

JOI         8:30-14:00

VINERI         09:00-11:00

                                      

ORAR  ELIBERARE CARTE ELECTRONICĂ DE IDENTITATE (CEI)

LUNI        14:00-16:00

MARȚI        14:00-16:00

MIERCURI         09:00-11:00

JOI        14:00-16:00 

VINERI        09:00-11:00 

                                       

 

COMPARTIMENT STARE CIVILA

PRIMIRI / ELIBERARI DOCUMENTE

LUNI: 8.30 - 13.00

MARTI: 8.30 - 13.00

MIERCURI: 12.00 - 17.00

JOI: 8.30 - 13.00

VINERI: 9.00 - 12.00 (INREGISTRARE DECESE)

DESCRIERE

CARTEA ELECTRONICĂ DE IDENTITATE

Începând din luna iunie 2025 în Mun.Făgăraș devine accesibilă activitatea de preluare cereri pentru emiterea și obținerea cărții electronice de identitate. 

Cetățenii pot solicita eliberarea unei cărți electronice de identitate chiar dacă documentul de identitate, pe care îl au în posesie, se află în termen de valabilitate.

 

MODALITATE DE PROGRAMARE
Programările pentru cartea electronică se realizează exclusiv online, prin accesarea portalului HUB Servicii MAI: https://hub.mai.gov.ro/cei/programari/
Prima Carte Electronică de Identitate (CEI) se eliberează gratuit pentru cetățenii români începând cu vârsta de 14 ani, în limita fondurilor asigurate prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR).

 

Minorul cu vârsta sub 14 ani depune cererea pentru eliberarea actului de identitate electronic trebuie să fie însoţit de către AMBII părinţi sau, după caz, de reprezentantul său legal.

Pentru minorii cu vârsta între 0-14 ani,

tarfiul pentru cartea electronică de identitate este de 67 lei. Plata se poate efectua DOAR la CEC BANK sau la automatele de plată SELFPAY.

Cartea de Identitate (model vechi) rămâne valabilă și poate fi obținută în continuare de către toți cetățenii care au nevoie de reînnoirea documentului iar programarea se realizează prin accesarea:  https://evidpers.primaria-fagaras.ro/Programare.aspx

CARTEA ELECTRONICĂ DE IDENTITATE NU SE POATE ELIBERA PE BAZĂ DE PROCURĂ!!!

 

Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea Directiei pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date si a Serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, precum si solutionarea problemelor de competenta acestora:

1) Ordonanta nr.84/2001 privind înfiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, aprobata prin Legea nr. 372/2002, cu modificarile si completarile ulterioare;

2) OUG nr.97/2005 privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 290/2005 cu modificarile si completarile ulterioare;

3) H.G. nr. 1375/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitara a dispozitiilor legale privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani;

4) Legea nr.252/2007 pentru modificarea si completarea unor acte normative care reglementeaza evidenta persoanelor,eliberarea actelor de identitate si activitatea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor;

5) Legea nr.119/1996 cu privire la actele de stare civila, modificata si completata prin Legea nr. 117/2006.

6) Legea nr.105/1992 cu privire la reglementarea raporturilor de drept international privat, cu modificarile si completarile ulterioare;

7) Ordonanta nr. 41 /2003 privind dobandirea si schimbarea pe cale administrativa a numelor persoanelor fizice, aprobata prin Legea nr. 323/2003, cu modificarile si completarile ulterioare;

8) H.G.nr.839/2006 privind forma si continutul actelor de identitate, ale autocolantului, privind stabilirea resedintei si ale cartii de imobil, modificata prin H.G. nr.516/2009;

9) H.G.nr.220/2006 pentru aprobarea Normelor de lucru privind procurarea si transmiterea in strainatate a certificatelor si extraselor de pe actele de stare civila, precum si a datelor cu privire la domiciliul si resedinta unor persoane;

10) H.G 64/2011 privind aplicarea unitara a dispozitiilor Legii nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila;

11) Regulamentul U.E 2016/679 pentru protectia datelor cu caracter personal;

12) Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare;

13) Legea nr. 201/02.06.2009 pentru modificarea si completarea Legii nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila, cu modificarile si completarile ulterioare;

14) Legea nr. 243/23.06.2009 pentru modificarea si completarea O.U.G. nr. 97/2005 privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, pentru modificarea O.G. nr. 84/2001 privind înfiintarea, organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, precum si pentru modificarea si completarea O.G. nr. 41/2003 privind dobandirea si schimbarea pe cale administrativa a numelor persoanelor fizice;

15) Legea nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autoritati si institutii publice, rationalizarea cheltuielilor publice, sustinerea mediului de afaceri si respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeana si Fondul Monetar International si cele ale H.G. nr. 1367/2009 privind înfiintarea, organizarea si functionarea Directiei pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date;

16) H.G. nr. 1367/2009 privind infiintarea, organizarea si functionarea Directiei pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date.